materiał termoodporny

A ramŕ do roweru robimy z wŕgla, nie? Katowicki Holding Wŕglowy potentatem w dziedzinie rowerˇw...

No i zaraz powiesz ┐e to by│a mata z tlenku krzemu. Rozpozna│e to wzrokiem. Konrad
Add pictures here
Ôťľ
wrote:

A mnie uczyli, ┼╝e ka┼╝de szk┼éo (nieorganiczne) jest ceramik─ů ;-)
Pozdrawiam Michał
Add pictures here
Ôťľ

Gdzie uczyli?
Konrad
Add pictures here
Ôťľ
U┼╝ytkownik "Konrad Anikiel" napisa┼é w wiadomo┼Ťci

Na polibudzie ;)
Michał
Add pictures here
Ôťľ

A mo┐esz mi powiedzieŠ, gdzie znajdŕ parametry do tego┐? Wiesz, ┐eby po wypaleniu ulepiony wczeÂniej M3 wyszed│ mi miarowy ;)

Pewnie tak, epoka lotˇw zako˝czona i teraz pewnie z z│omowiska mo┐na odkupiŠ... za grosze...czyli i tak wielokrotnie dro┐ej ni┐ ca│a maszyna do ktˇrej to potrzebujŕ :)
Ech...
Mi│ego, Irek.N.
Add pictures here
Ôťľ
http://en.wikipedia.org/wiki/Zerodur
--
nur

Add pictures here
Ôťľ
U─╣┼║ytkownik "nur" napisa─╣┬é w wiadomo─╣┬Ťci

a) jak to ceramika - twarde, kruche i kiepsko poddaje sie obrobce, b) wysoka przewodnosc cieplna - tzn jak na ceramike w gornym zakresie.
Ôťľ