Metoda sił - zadania

Jestem studentką PW i potrzebne mi sa jakiś zadania z ram dwukrotnie statycznie niewyznaczalnych. Najlepiej zadania z rozwiązaniami ale te nierozwiązane też się przydadzą. W książkach jest mało przykładów a w internecie też niewiele znalazłam. Była bym bardzo wdzięczna gdyby ktoś mógł mi wysłać na maila jakieś zadanka albo jakiś link podrzucić.

Z góry dzięki

Reply to
beee

Dnia 2004-12-22 21:40, Użytkownik beee napisał:

Zajrzyj na

materiałów do mechaniki budowli, w tym do metody sił, na ile pamiętam zawartość pdf-ów to przykład też się znajdzie.

Reply to
Michal Grodecki

beee napisał(a):

Marcin