Norma branżowa na włazy owalne

Witam,

Poszukuję normy branżowej n BN-67/2211-16 na włazy stalowe owalne. Czy ktoś mógłby mi podesłać? Czy ta norma została kompletnie wycofana razem z innymi BN, czy została zastapiona inną?

Pozdrawiam

Reply to
Doc

Tez szukalem z 10 lat temu. Zapomnij. Konrad

Doc snipped-for-privacy@wp.pl.die.spamer.die> napisał(a):

Jeśli dasz czas do wtorku to zobaczę co w mojej biblioteczce archiwalnych norm znajdę :)

Reply to
lukaszpk85

Doc snipped-for-privacy@wp.pl.die.spamer.die> napisał(a):

Ta norma prawdopodobnie została usunięta. Ale akurat mam tę BN-67/2211-16. Na jaki adres posłać? :)

Reply to
lukaszpk85

Dnia Mon, 11 Apr 2011 10:02:48 +0000 (UTC), snipped-for-privacy@NOSPAM.gazeta.pl napisał(a):

Super. Widziałem, że coś wysyłałeś na docentos13, ale doszedł pusty mail.

Pozdrawiam,

Reply to
Doc

Doc snipped-for-privacy@wp.pl.die.spamer.die> napisał(a):

Rzeczywiście nie poszło za pierwszym razem. Posłałem jeszcze raz. :)

Reply to
lukaszpk85