Nosnosc stropu nad garazem

Witam wszystkich. Mam praktyczne pytanie czy jest bezpieczne wylozyc taraz
znajdujacy sie nad garazem wybudowanym z pustakow oraz ze stropen z plyty
betonowej i szynach stalowych, kostki brukowej o wymiarach 20x10x4cm i wadze
80Kg na m2. Powierzchnia tarasu to 25m2. Dodam ze garaz budowany w 1992 roku
oraz z uwagi na przeciekanie plytek przez strop do garazu od kilku lat byl
nieszczelny. Doradzalam polozyc cos lzejszego na ten taras np gres lub
posadzke epoksydowa, poniewaz kostki brukowej sie raczej nie kladzie na
wyzszych kondygnacjach ale wlasciciel tj rodzina nie sluchaja. Czy to jest
bezpieczne czy nie zawali sie garaz? Dzieki za rady.
Reply to
Eko
W dniu .08.2019 o 23:18 Eko <0f8503901d844703eea1acecb7a4938a snipped-for-privacy@example.com pisze:
A na stropie jest jakas wylewka? - jeśli jest to ją skuj i położ kostkę (wg mnie bez sensu). Jak nie ma - to raczej strop i tak był projektowany na obiążenie "szlichtą" - zazwyczaj o grubości 4-8 cm. Na kostę masz raczej zapas.
TG
Reply to
Tomasz Gorbaczuk
W dniu .08.2019 o 23:18 Eko <0f8503901d844703eea1acecb7a4938a snipped-for-privacy@example.com pisze:
Takie cieknące tarasy naprawia się skuwając wszytsko co na wierzchu, potem papa termozgrzewalna, obróbki blacharskie przy ścianach i krawędziach, wylewka i na koniec płytki lub deska tarasowa (jak jest miejsce). Kostka na papie to słabe rozwiązanie.
TG
Reply to
Tomasz Gorbaczuk