"odwrotna" śruba rzymska

Witam Śruba rzymska chyba każdy wie co to jest. Pytanie czy istnieje w przyrodzie w rozsądnej cenie wersja odwrotna.
Czyli zespawane ze sobą dwie sruby a nakręti oddzielnie. Jak to się nazywa.
On Thursday, 31 January 2013 13:57:15 UTC, snipped-for-privacy@gmail.com wrote:

Istnieje. Nazywa się śruba rzymska. http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9A ruba_rzymska Chcesz obejrzeć, dotknąć, kupić sztukę, kupić wagon? Konrad

Wiem jak wygląda. Ale to nie to. Potrzebuje trzy śruby które na trzpieniu mają po połowie długo ści lewy i prawy gwint. Kręcę taką śrubą i nakrętki albo zbliżają sie do siebie alb o oddalają. I fajnie żeby to była a) tanie śruba b) długa minimum 80 cm b) je jakość wykonania oraz cechy techniczne pozwalały zastoswać j ą do kontroli i przesuwania elemntów tnąco/wiercących (coś jak to karka)
On Thursday, 31 January 2013 16:08:05 UTC, snipped-for-privacy@gmail.com wrote:

ści lewy i prawy gwint.

lbo oddalają.

ją do kontroli i przesuwania elemntów tnąco/wiercących (coś jak t okarka)
Z półki raczej nie znajdziesz, zresztą jesteś zakupowcem, sam wiesz gdzie takich rzeczy szukać, skoro tu pytasz, to nie ma. Pozostaje dorobi ć. Jak narazie, to nie wiesz: 1. jaki chcesz rozmiar gwintu 2. jaki materiał ma być użyty 3. jaka ma być dokładność wykonania (wyrażona w liczbach) 4. w jakim budżecie chcesz się zmieścić
Z poważaniem Konrad

sz gdzie takich rzeczy szukać, skoro tu pytasz, to nie ma.
Takich rzeczy nie kupowałem a nie końca wiem gdzie szukać gotowych ro związań bo nie wiem jak się fachowo nazywa takie szpejo. S
On Thursday, 31 January 2013 18:37:06 UTC, snipped-for-privacy@gmail.com wrote:

iesz gdzie takich rzeczy szukać, skoro tu pytasz, to nie ma.

rozwiązań bo nie wiem jak się fachowo nazywa takie szpejo.

http://tiny.pl/h2dmp

Te dwa warunki sugerują poszukanie dobrego tokarza
W dniu 2013-01-31 17:08, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:
W dniu czwartek, 31 stycznia 2013 14:57:15 UTC+1 użytkownik sur...@gmail. com napisał:

Takie duże można znaleźć przy sprzęgach wagonowych. W.Kr.