[Oferta pracy]: Inżynier ds Oprogramowania

Bentley Systems Polska w związku z dynamicznym rozwojem i wzmacnianiem zespołu wsparcia technicznego poszukuje kandydatów na stanowisko:

Inżynier ds Oprogramowania do projektowania instalacji przemysłowych

Wymagania:

- wykształcenie wyższe techniczne

- 2-3 letnie doświadczenie w pracy w biurze projektowym / firmie produkcyjnej, lub

- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, będą dodatkowym atutem

- znajomość oferowanych na rynku rozwiązań software'owych w zakresie projektowania instalacji przemysłowych

- samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy

- dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego

- gotowość do wyjazdów służbowych

- wysoka kultura osobista i dobra prezencja

- umiejętność pracy w zespole

- prawo jazdy kat. B

Zakres obowiązków:

- prezentacje oprogramowania

- nawiązywanie i budowanie dobrych, długotrwałych relacji z użytkownikami

- wdrażanie i dostosowywanie oprogramowania do wymagań użytkowników

- realizowanie szkoleń i doradztwo techniczne

- świadczenie pomocy technicznej użytkownikom

Oferty z dopiskiem "PRACA" w języku polskim i angielskim wraz ze zdjęciem, prosimy kierować na adres:

Bentley Systems Polska Sp. z o.o. ul. Nowogrodzka 68

02-014 Warszawa

lub pocztą elektroniczną na adres: snipped-for-privacy@bentley.com.pl

Wysłanych ofert nie zwracamy, skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883)

Reply to
Krzysztof Trzaskulski [Bentley

W wszystko ładnie ale brakuje jednego powodu dla którego mam się starać o tą pracę i zrezygnować z obecnej. Rozumiem że rynek absolwentów jest tak nasycony że można podawać tylko wymagania i obowiązki ale mowa o doświadczonych specjalistach. Wolałbym wiedzieć jakie warunki będę miał w tej firmie , czy umożliwi mi ona dalsze doskonalenie i zaoferuje dobre warunki pracy. A po tym ogłoszeniu mam wrażenie że szukacie woła, który będzie tylko spełniał Wasze warunki i obowiązki.

Pozdrawiam

Reply to
Paweł

Pierwsze slyze zeby takie rzeczy umieszczano w ogloszeniu o pracy...

A.L.

Reply to
A.L.

W artykule snipped-for-privacy@4ax.com A.L napisał:

- widziłem Cię już na paru grupach,

- takie żeś dziwa prawił z ty chameryki,

- tak żeś próbował tu i ówdzie porządek zaprowadzić, odpowiem Ci z przyjemnością.

A ja czytałem takie ogłoszenia i to z miesiąc temu w "Gazecie".

Dawnoście panocku w łojcyźnie nie bywali.

KAcper

Reply to
Kacper Perschke

To ty chyba bardzo mało słyszałeś.

Reply to
Łagoda

Jak idzie o rynek pracy w Polsce, to tyle rzeczy jest pojeb... ze moze rzeczywiscie nie slyszalem.

A.L.

Reply to
A.L.