[OT] Z zycia wzięte.

Witam Ogłoszenie "Inżyniera elektrycznego" firma budowlana zatrudni. Zmierzyć sobie napięcie, może bedę jak znalazł. PP

Reply to
PL(N)umber_One

Jakby dobrze płacili to moje stanowisko może się nazywać równie dobrze "koordynator manipulacji kabelkami", na tytułach mi nie zależy :>

L.

Reply to
Lisciasty

Lisciasty napisał(a):

Intencja piszącego pierwszy list, jak nauka, poszła w las. W.Kr.

Reply to
W.Kr.

Prawie jak elektrycerza krzemowego :-) Konrad

PL(N)umber_One snipped-for-privacy@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

Ten jest mocno elektryczny ;-)

WM

Reply to
WM

wg dzisiejszych konwencji to bylby "senior cable coordinator" ;)

Reply to
venioo

Ten bliższy rzeczywistości w kategorii do 1kV:

Padre

W dniu 2012-03-13 17:52, PL(N)umber_One pisze:

A ja inżynier sanitarny jestem, czyli jaki?

Reply to
Lagod

W dniu 2012-03-20 15:18, Lagod pisze:

wg brutalnego polskiego toku myslenia - "taki od kibli" ?? ;)

Reply to
venioo

Użytkownik snipped-for-privacy@interia.pl napisał w wiadomości news:4f6915bc$ snipped-for-privacy@news.home.net.pl...

Od "kibli" to jest inżynier toaletowy. Sanitarny jest od karetek pogotowia.

:)

Reply to
yabba

W dniu 2012-03-21 10:32, yabba pisze:

:-) Dzięki, wreszcie wiem za co się zabrać w życiu.

Reply to
Lagod

W dniu 2012-03-22 10:26, Lagod pisze:

Drobiazg. Zawsze mozesz liczyc na kolegow z grupy. W koncu to powazna grupa .sci. a nie jakies tam popierdółki ;)

Reply to
venioo