Poszukiwany miękki materiał do obróbk i na tokarce

Potrzebuj─Ö wytoczy─ç na tokarce kilka szpulek (napinacz ┼éa┼äcucha) z materia┼éu, kt├│ry by┼éby mi─Ökszy od tarflenu. Co┼Ť takiego:
http://www.pmsocho.com/img/koleczka/koleczko03.jpg
Znacie nazw─Ö materia┼éu, kt├│ry m├│g┼éby si─Ö do tego nada─ç? W pewnym sklepie mi ┼Ťciemniaj─ů, ┼╝e nie da si─Ö kupi─ç w Krakowie czego┼Ť takiego.
zyga
Add pictures here
Ôťľ
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

Mo┼╝e POM si─Ö nada? http://www.kaprolan.pl/tworzywa-konstrukcyjne/ertacetal-pom /
Add pictures here
Ôťľ
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

Zostaje Ci tylko PP, ale zapewne zu┼╝yjesz tego kilka sztuk na sezon :)
--
P. Jankisz
Ôťľ
Zygmunt M. Zarzecki wrote:

U nas w Socho kolega robi napinacze do łańcucha i toczy je z poliamidu. Ten poliamid można dostać (kupić) w jednej z firm na terenie ZTSiCh "Boryszew". Ale raczej jest to materiał twardszy niż PTFE czy inne polimery fluorowe, za to jedna wersja tego PA jest napełniana siarczkiem molibdenu.
--
Adrian Socho
"dyskietki? Chodzi o te małe plastikowe kwadraciki

Tarflen (Teflon, PTFE) jest miękkim materiałem. Mozna z poliamidu albo z twardej gumy, ale toczenie gumy może byc trudne, za duży posuw i bach...

Napinacze łańcucha ze zbyt miękkiego materiału nie będa dobrze pracowac...
--
Jaroslaw Dubowski, Bytom snipped-for-privacy@interia.pl

Mam z tarflenu, ale to za twardy materia┼é. Ciut mi─Ökszy, by da┼é si─Ö w palcach wygina─ç, co┼Ť jak k├│┼éka w rolkach.
zyga
Add pictures here
Ôťľ