Poszukuje oto tej ksi─ů┼╝ki "Wzory wykresy i tablice wytrzyma┼éo┼Ťci"

TAK JAK W TEMACIE NAPISA│EM POSZUKUJE OTO TEJ KSIAZKI
"Wzory wykresy i tablice wytrzyma│oÂci" - AUTORAMI WIEM ZE SA
Niezgodzi˝scy
Bardzo bym prosi│ o pomoc w tej sprawie bo mam zadane zadanie z tej ksi▒zki a nigdzie nie moge jej dostaŠ. Bede bardzo wdzieczny za pomoc
Z gˇry serdecznie dziekuje Piotr
Add pictures here
Ôťľ