Poszukuje oto tej ksi─ů┼╝ki "Wzory wykresy i tablice wytrzyma┼éo┼Ťci" - Niezgodzi┼äscy

poszukuje o to tej ksi▒┐ki jesli kto ma ta ksi▒zke lub linka strony z ktˇrej mozna by ja sciagnaŠ to by│bym bardzo wdzieczny

Add pictures here
Ôťľ
snipped-for-privacy@o2.pl pisze:

Na pewno znajdziesz j─ů w bibliotece Politechniki ┼ü├│dzkiej ale gdzie mo┼╝esz j─ů kupi─ç to ju┼╝ nie wiem.
Add pictures here
Ôťľ
jest cos ale nie ma mozliwosci zeby to Âciagn▒Š na kompa.
Add pictures here
Ôťľ

Potrzebujesz ca┼é─ů ksi─ů┼╝k─Ö czy tylko "wykresy i wzory zm─Öczeniowe" i dane materia┼éowe? Te akurat mam skserowane. Mo┼╝esz napisa─ç na moj adres i jak by co to interesuj─ůce kawa┼éki zapodam.
W.Kr.

Ôťľ
http://www.techniczna.com.pl/default.asp?isbn â-204-3026-7
np. tu
poszukuje o to tej ksi─ů┼╝ki jesli kto┼Ť ma ta ksi─ůzke lub linka strony z kt├│rej mozna by ja sciagna─ç to by┼ébym bardzo wdzieczny
Add pictures here
Ôťľ