Potrzebuję korepetycji z technologii budowy/montazu ruro

Znalazłem robotę jako inżynier w firmie budującej/remontującej rurociągi i aparaty (kolumny, wyparki, zbiorniki, ogrzewacze) w przemyśle chemicznym i spożywczym. Wchodzą w grę takie problemy jak dobór materiałów, prefabrykacja, gięcie, dobór obroki cieplnej, wiedza o połączeniach i technikach spawania, badania nieniszczące spoin, zatwierdzanie do UDT, kontrola jakości. Przyznam ze mam niestety uboga wiedze praktyczna i musze nadrobić zaległości. Potrzebuje pomocy od doświadczonego praktyka w postaci informacji z jakich kasiazek i norm skorzystać i w jakiej kolejności aby szybko poczuć sie pewniej w tej dziedzinie. Jestem introwertykiem i ciężko idzie mi pytanie się starszych kolegów w pracy. Zresztą ile razy można się pytać? hans1

Reply to
hans1

Hehehe! Spytaj szefa czy możesz śnieg z parkingu odgarniać. Przypomnę tylko że w ten sposób W PRLu budowano drugą Japonię... Konrad

Reply to
KA

Niezgadzam się z hehehe. NTG Z szefem nie chce gadać. Szukam starego wygi, który chciałby się podzielić radami jak sobie radzić mając ograniczone zasoby czasowe i nie tracić czasu na głupoty lub sprawy drugorzędne.

Reply to
hans1

A, jak się nie zgadzasz to co innego. Śmiało. Pytaj konkretnie. Od 8 lat projektuję ciśnieniówkę. Tylko musisz napisać dla jakiej firmy pracujesz. Wiesz, polityka, konkurencja itd.

Konrad

...chociaż ja z szefem jednak gadam od czasu do czasu :-)

Reply to
KA

hans1 [### snipped-for-privacy@poczta.onet.pl.###] napisał:

Przyjmij do wiadomości, że nigdy nikomu nie uchybia zapytanie się o coś kogokolwiek, kto ma stosowną wiedzą. Ujmę przynosi niewiedza i trwanie w tym.

Reply to
Robert Tomasik