Przekładnia planetarna

Możecie poradzić jakąś literaturę do przekładni planetarnych. Mam do wykonania projekt przekładni typ 2KH i to na czym by mi zależało to
rysunki. Z obliczeniami ogromnego problemu nie będę miał a jeszcze osobiście nie widziałem rysunku technicznego takowej przekładni. Czy jakaś literatura zawierała by przykładowe rysunki niekoniecznie tej przekładni?

Tu omal wszystko na temat przekładni obiegowych. Schematy, przekroje głowne, rozmieszczenie kól,wałków i łożyskowania. Rozdział 6, to projektowanie przekładni obiegowych. Zaś siódmy to konstrukcje przekładni obiegowych. Ludwik Muller, Przekładnie obiegowe. Państwowe Wydawnictwo Naukowe. Warszawa 1983. Książka jest z cyklu tematycznego Podstawy konstrukcji maszyn. ISBN 83-01-04627-9 ( ówczesna cena zł 70).

W dniu 2011-10-15 14:56, W.Kr. pisze:

Noo, w czasach przedpecetwych była w którymś "Milerze" wielowierszowa tabelka do liczenia kół zębatych prostych.
I pomysleć że jeszcze nie tak dawno nikt sie tak nie spieszył...
W dniu 2011-10-18 21:22, Adampio pisze:

Ja nawet aplikacje m.in. do tego pisalem na prace mgr :)
--
venioo
GG:198909
Użytkownik "venioo" napisał w wiadomości W dniu 2011-10-18 21:22, Adampio pisze:

A ja sobie dopiero calkiem niedawno uzmyslowilem ze to wcale nie taka prosta sprawa z tym doborem - nie wystarczy dobrac srednice zeby sie zgadzalo, jeszcze musza byc ilosci zebow takie zeby dalo sie wszystkie satelity obsadzic - bo jak jeden pasuje, to na pozycji kolejnego zeby wewnetrznego i zewnetrznego kola moga kolidowac.
W dniu 2011-10-19 11:48, J.F pisze:

Do tego zeby musza miec jeszcze odpowiedni ksztalt, zeby odpowiednio sie zazebialy, nie halasowaly za wiele i sie nie przegrzewaly :)
--
venioo
GG:198909