Re: 2 technik贸w zgin臋lo podczas po偶aru turbiny wiatrowej w Holandii - na wysoko艣ci 70 metr贸w

On Sun, 26 Dec 2021 14:16:17 -0800 (PST), Konrad Anikiel wrote:

Ponoc pozniej sie dobrze spadochrony sprzedawaly :-)

A nie siedzi sie na podlodze? twardej ?

Nie wiem jaki tam "hamulec", ale jesli nie umozliwia zatrzymania, to klient sie na dole znajdzie. Moze troche poobijany, ale bezpieczny.
Chyba ze gdzies nizej bedzie pozar przez okna buchal, i line przepali.

https://www.youtube.com/watch?v=s87ECFWAsUM

https://www.youtube.com/watch?v
╫rGUrRJcI
https://www.youtube.com/watch?v=czPWjWUs45U

Zaraz ... a czemu tu sie nikt po lince nie ewakuuje,
On Friday, 31 December 2021 at 20:45:41 UTC+1, J.F wrote:

> [...]

nu. > A nie siedzi sie na podlodze? twardej ? mi. na ten hak z paskiem:

?cianie,

wo raz w

https://th.bing.com/th/id/OIP.isxLFJopZ8p8v5NrCkYPKAHaKY?pid=ImgDet&rs1
https://th.bing.com/th/id/OIP.MYKS-xyPv2_x0rDldd9OFQHaH5?w 7&h0&c =7&r=0&o=5&dpr=1.25&pid=1.7
omu.
https://www.alibaba.com/product-detail/033-highrise-fire-escape-rescue-devi ce_1600055974574.html
Podobne badziewie Chinczyk sprzedaje na alibabie za 1200$
On Fri, 31 Dec 2021 13:16:37 -0800 (PST), a a wrote:

[...]

Tak jak na to patrze, to wydaje mi sie, ze "hamulec" zostaje
A wtedy:

No to nie podonosisz rak i nie spadasz. Choc powinno to byc w instrukcji napisane.