Re: AC (2002/2006) - w czym napisa? program/wtyczk

Po pierwsze, nie powinny inne osoby widzieć kodu, dlatego nie za
> bardzo chce lisp'a (to już ostateczność).
> CO VBA, to rozumiem, że jest to visual basic (for autocad?). Cóż - nie
> lubię języka MS (ale już lepsze od lispa - przynajmniej skompiluję).
VBA też jest interpretowany (kompilowany do interpretowanego kodu)-
ale źródło da się ukryć:
ARX - nie wiem co to jest, jeśli jest jakieś darmowy kompilator,
chętnie się dowiem więcej...
Próbowałem kilka razy, bez sukcesu- ale to była tylko zabawa

Co mnie zainteresowało to C++ (kiedyś nawet w tym troszkę
> programowałem) . Pytanie, czy są jakieś darmowe kompilatory pod > WinXp?
> Może ktoś już kiedyś pisał coś pod AC (2002/2006), interesowały by
> mnie informacje, czy biblioteki/informacje są ogólne dostępne odnośnie
> API AC, czy też nie?
Ogólnie to jest tak zrobione, że jak masz dużo czasu i samozaparcia to
możesz pokazać światu że da się użyć innego środowiska niż Visual
Studio, ale Autodesk zrobił wszystko żeby ten pomysł ludziom z głowy
wybić.

> Poszukiwanie zacznę w weekend, ale zawsze warto najpierw spytać :)
> Generalnie interesuje mnie darmowy kompilator. To jest podstawowy
> wymóg. Potem jest dopiero język (choć jestem za C++).
Nie tykałem autocada już od 10 lat, więc nie jestem na czasie, ale
obawiam się że za darmo to w nim niewiele się da wystrugać. Chyba że
przez OLE, o ile jest coś darmowego z OLE.
Konrad
Reply to
Konrad Anikiel