Re: Formy

> Jak lubisz słuchać porad, to ja bym doradził szkło.

Ale to nie musi być ostre jak żyletka. Powiedzmy, promień napisów z dna kubka szklanego całkowicie wystarczy. Spróbuj obtłuc te literki. Powiedziałbym, że w tanich kubkach rant z podziału formy, który jest denerwująco ostry, też usuwa się trudno i to pilnikiem. Odwagi, ludzie robią gwoździe ze szkła! Konrad

Wolałbym jednak, żeby to nie było ze szkła. Jakieś inne propozycje?

Reply to
FunThomas

Wolałbym jednak, żeby to nie było ze szkła. Jakieś inne propozycje?

Nierdzewka- szukaj odlewni precyzyjnych (metoda traconego wosku). ZO Łucznik, Królmet, jest kilka dobrych. Ale tanie- to w Indiach, tam są tysiące. Spytaj kogoś kto się zna na metalurgii jakiego gatunku staliwa używać. Lekkie stopy- tu poczytaj

ędziesz wiedział czego szukać. Jeszcze bym pomyślał o kuciu (prasowaniu) aluminium- wychodzi bardzo ładna powierzchnia i przyzwoita wytrzymałość+twardość. A tworzywa sztuczne w chodzą w rachubę? Konrad PS nie powiedziałeś o jakich ilościach mowa, więc trudno o konkretne pomysły. PS2 a nie potrzeba na to jakiegoś CE, czy atestu spożywczego? To będzie limitować techologię i materiał.

> Witam,

> Po co chcesz to robić skoro można kupić? Jak myślisz że takie zrobione będą > tanie i dobre to się mylisz. Jak chcesz dobre to daj na siebie jakiś namiar i > będziesz miał zrobione. Ale tanie to nie będzie.

Myślisz że on chce jedą sztukę zrobić. Bosz... Konrad

Od myślenia są na uniwersytetach. A ja od roboty. Jak będzie chciał jedną sztukę to mu zrobię jedną sztukę. Jak będzie chciał 10 000 sztuk to mu zrobię 10 000 sztuk. Jak będzie chciał sam to robić to mu zrobię oprzyrządowanie i technologię. Bez zbędnego pierdzielenia czy to może być ze szkła czy nie może być ze szkła.

Reply to
Tomek

> [...]

> to mu zrobię jedną sztukę. Jak będzie chciał 10 000 sztuk to mu zrobię 10 000 > sztuk. Jak będzie chciał sam to robić to mu zrobię oprzyrządowanie i > technologię. Bez zbędnego pierdzielenia czy to może być ze szkła czy nie może > być ze szkła.

O! I to mi się podoba, wreszcie mogę ci przyznać rację. Jak ktoś ma nastrój do robienia, to niech robi i lepiej mu nie przeszkadzać. Dodam tylko że to jest grupa dyskusyjna. Tu się nie robi, tylko się dyskutuje. Albo, "zbędnie pierdzieli", jak kto woli :-) Konrad

Po co chcesz to robić skoro można kupić? Jak myślisz że takie zrobione będą

> tanie i dobre to się mylisz. Jak chcesz dobre to daj na siebie jakiś namiar i > będziesz miał zrobione. Ale tanie to nie będzie.

Wiem, że nie będzie tanie. Mój klient (nowa restauracja) chce pierogi w kształtach, których jeszcze nie ma na rynku, żeby się wyróżnić. Na razie jedną sztukę potrzebuję, żeby sprawdzić czy aby na pewno pierogi zachowają kształt taki jaki chcemy... Zrobiłem prototyp o wymiarach około 100x100mm mogę podesłać dokumentację w celu wyceny.

Reply to
FunThomas

> Po co chcesz to robić skoro można kupić? Jak myślisz że takie zrobione będą

No to faktycznie, jestem zmieszany i wstrząśnięty. Nie potrafisz znaleźć trzyosiówki dla jednej sztuki w pobliżu? Konrad