Re: Formy

> Witam,

Po co chcesz to robić skoro można kupić? Jak myślisz że takie zrobione będą
> tanie i dobre to się mylisz. Jak chcesz dobre to daj na siebie jakiś namiar i
> będziesz miał zrobione. Ale tanie to nie będzie.
Myślisz że on chce jedą sztukę zrobić. Bosz...
Konrad
Reply to
Konrad Anikiel
Od myślenia są na uniwersytetach. A ja od roboty. Jak będzie chciał jedną sztukę to mu zrobię jedną sztukę. Jak będzie chciał 10 000 sztuk to mu zrobię 10 000 sztuk. Jak będzie chciał sam to robić to mu zrobię oprzyrządowanie i technologię. Bez zbędnego pierdzielenia czy to może być ze szkła czy nie może być ze szkła.
Reply to
Tomek