Re: hala katowice

> Temperatura siegala -20 - czy jakas istotna czesc tego sniegu na dachu
> ulegla stopieniu i szukala odplywu ?
Oczywiście, ale nie w momencie kiedy było -20C, tylko wcześniej, kiedy
się obniżała, a przy samym dachu wciąż przekraczała 0C. Ten cykl miał
miejsce zapewne wiele razy, był rozłożony w czasie. Myślę że tego
czasu było wystarczająco dużo żeby to co było do spłynięcia spłynęło.
Sam widziałem trochę wcześniej, woda z dachu kapała, chociaż na
zewnątrz był lekki mróz i trochę śniegu.. Ale nieszczelny dach to nie
jest wystarczające ujście dla niezłego jeziora. Jeśli w kolektorze
siedzi kloc lodu to woda nie spłynie, wszystko jedno ile jej ponad tym
lodowym korkiem jest.
Konrad
Reply to
Konrad Anikiel