Re: Ile % obci zenia idzie na...

> A na studiach nei uczyli?... Pzrerazenie mnie ogarnia ze inzynier

Bez przesady. Mnie gówno nauczyli na politechnice a robię wytwornice pary do atomowych okrętów podwodnych. Wszystko jest kwestią zdolności do przyswajania nowej wiedzy, a narzędziem do tego jest także zadawanie pytań. Konrad

Pańska (zapewne zwykle niezawodna) zdolność do oceny problemu chyba

> jednak odrobinę szwankuje.

Odszczekuję :-)

> A na studiach nei uczyli?... Pzrerazenie mnie ogarnia ze inzynier

Każdy z Panów ma rację. Pan Konrad, że grupa jest dla potrzebujących pomocy i porady inżynierskiej. Pan A.L. , że jest wielu, niestety, inżynierów, na tej grupie szukających odpowiedzi-podpowiedzi-często gotowców, do zastosowania w pracy zawodowej. Inżynierów nie posiadających własnej biblioteki elektronicznej czy papierowej i oczekujących rozwiązań od innych, bo samemu nic sie nie wie, nie posiada źródeł. Pan pluton, ma też rację. Bo są tacy co nawet nie znają nazwiska egzaminatora z przedmiotu. Zatem przez analogię, boją się lekarza, bo nóż i on też nie wie, nie zna. Od siebie : Studia zaoczne, (kiedyś to nie były szkółki ale studia z książką, książkami, samodzielne studiowanie), wymagają i dziś posiadania źródeł i studiowania, czytania, rozwiązywania zadań-ćwiczeń-wprawek. Ale student nie posiada tych pomocy. Zatem co ma studiować? Z czego więc ma czerpać wiedzę ? Popdobnie jest i na _dziennych_ studiach. 4Z obowiązuje ?

Zadając pytanie, czasem elementatne, warto napisać że jest się studentem, że nie ma się książek a ma się problem. Takiego potraktuje się inaczej niż inżyniera co w firmie szpanuje na rasowego specjalistę a tu, na grupie, szuka rozwiązania jego zawodowych problemów. W.Kr.

Reply to
W.Kr.