Re: In??ynieria w kuchni :-)

A druga sprawa - nawet jak zachodza, to aluminium jako bardziej > aktywne sie utlenia.
> I zamiast rdzawego zacieku jest grubsza warstwa tlenku na obuchu.
A widziałeś aluminiową tabliczkę znamionową na nierdzewnym zbiorniku
przy obecności choćby śladu wilgoci? Po paru miesiącach jest
nieczytelna, po roku przestaje istnieć. Jakoś nie zauważyłem takiej
intensywnej korozji na tym tłuczku, a wilgoci mu nie brakuje.
Konrad
Reply to
Konrad Anikiel
Użytkownik "Konrad Anikiel" snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@l39g2000yqn.googlegroups.com...
[...]
A może ten tłuczek jest ze ZnAlu, albo innego stopu aluminium?
Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów. Nie każdy Żywiec to piwo...
Reply to
Krzysztof Tabaczynski