Re: Jak si? realizuje adaptacyjne zawieszenie nie-p

U ytkownik "JAM" <ja snipped-for-privacy@yahoo.com napisa w wiadomo cinews: snipped-for-privacy@j27g2000yqn.googlegroups.com...

> Cze , dzi ki za szerok odp.

> Delphi jest chinska firma BWI.
>
> Tzn. to jest to co si kryje pod nazw handlow Audi Drive Select ? >
> A mo e wiesz co siedzi w obecnej generacji Mercu C/E (bez Airmatica) ?? >
> Arek
Audi Drive Select to nazwa markowa firmy Audi oznaczajaca nie tylko
sterowane magnetycznie amortyzatory bylej firmy Delphi ale rozniez
sterowanie innymi parametrami pojazdu. Poza zmienna sila tlumienia
amortyzatorow system Audi zmienia rozniez krzywa rekacji silnika na
pedal gazu, punkty przelaczania biegow jezeli to jest automat, sile
wspomagania ukladu kierowniczego orza przelozenie przekladni
kierowniczej. Niewatpliwie amortyzatory sa jednakze glownym czynnikiem
tego systemu i sa to wlasnie amortyzatory BWI.
Mercedes "Agility Control", bo o to zapewne ci chodzi, to
wielozaworowy amortyzator o zmiennym tlumieniu. Produkuje to firma
Tenneco, przynajmniej dla modelu C. Nie jestem pewien kto produkuje
system do modelu E.
JAM
JAM
Uzytkownik "JAM" <ja snipped-for-privacy@yahoo.com napisal w wiadomosci news: snipped-for-privacy@d27g2000yqf.googlegroups.com...
Dzieki za super odpowiedz.
Mercedes "Agility Control", bo o to zapewne ci chodzi, to wielozaworowy amortyzator o zmiennym tlumieniu. Produkuje to firma Tenneco, przynajmniej dla modelu C. Nie jestem pewien kto produkuje system do modelu E.
Tak o agility mi chodzi. To jeszcze moze powtórze problem który mnie gnebi, bo jechalem kiedys Mercem S i bylem po wrazeniem jazdy jak szybowcem, ale na S mnie nie stac:
Ciekawi mnie np. w MB E 350 jaka jest róznica miedzy adaptacyjnym "standardowym" a Air (cena opcji tylko 8kzl). Prawdopodobienstwo ze którys salon ma 2 dema: E 350 i identyczny E350 Air jest dosc nikle..
Innymi slowy jaka jest róznica w komforcie jazdy (tlumienie nierównosci i wogóle) miedzy tym Tenneco "zwyklym" adaptacyjnym amorkiem a AirMatikiem (w klasie E i wogóle) ? Bo
byly tu glosy, ze Airmatic odpowiada tylko za zmienne uniesienie auta a nie tlumienie wybojów..
Arek
Reply to
A r t i e