Re: Kurz - jak go zobaczyc

Konrad Anikiel pisze:

> Nie, chciałbym zobaczyć/sfocić to na żywo.
Hm, jeden polar na silną lampę, drugi na obiektyw. Trzeba znaleźć
odpowiednie kąty plus być może filtr kolorowy na lampę(y). Bladego
pojęcia nie mam jaki obiektyw daje taką głębię ostrości i
powiększenie, ale proste to to nie będzie. Musisz złapać dość grubą
warstwę powietrza, żeby nie czekać pół dnia na tego kurza zanim trafi
przed obiektyw. Zawsze można spróbować wytrzepać worek z odkurzacza w
pobliżu, ale to oszustwo :-)
Konrad
Reply to
Konrad Anikiel
Konrad Anikiel pisze:
Polar chyba nie przeżyje długo temperatury, tam w środku jest coś organicznego (?).
Tak myślę, diafragma na reflektorze musi mieć możliwość regulacji.
Dokładnie. Na razie jako generator chciałbym użyć odkurzacza bez filtrów, ale wydaje mi się, że na wylocie powietrze będzie przemieszczać się zbyt szybko.
Reply to
PeJot