I Alternatywne Forum Energetyczne - progr

I Alternatywne Forum Energetyczne - impreza dla tych, którzy interesują się nowoczesnymi oraz nietypowymi źródłami energii.

30 maja 2009 roku (sobota) od 14.00 do 22.00 Wrocław, CK AGORA, nowa siedziba, ul. Serbska 5A(Różanka, boczna ul. Osobowickiej)

Program imprezy:

Program:

14.00 - Najciekawsze prezentacje i wykłady o energetyce w 8-letniej historii Forum Niekonwencjonalnych Wynalazków, Konstrukcji i Pomysłów - prezentacja filmowa

14.30 - Free energy – fakty, mity - oraz przegląd niektórych rozwiązań – Martin McKey

15.00 - Centra paliwowo-energetyczno-chemiczne jako element programu bezpieczeństwa energetycznego - dr Andrzej Vogt (Uniwersytet Wrocławski)

15.30 – Wodna turbina gąsienicowa i eksperymenty z prądem - Ireneusz Bazan

15.50 - Samochód na wodę i samochód elektryczny – prezentacja prototypów - P. Chabecki

16.10 - Energetyczna natura mechaniki a fizyka – Lucjan Łągiewka (geniusz z Kowar)

16.50 - Skandynawskie konferencje ekologiczne dr Wojciech Puchalski

17.50 - Dyskryminacyjne działania wobec energetyki odnawialnej – prof. dr hab. Ludwik Tomajołć (Uniwersytet Wrocławki)

17.45 - Urządzenia do pozyskiwania energii z otoczenia - Roman Pietrasik

18.15 - Generatory, które produkują wodór z wody – prezentacja modeli roboczych Grzegorz Czernicki

18.30 - Zimna fuzja i poszukiwania ekologicznej i taniej energii - Jan Kolano

19.10 - Baterie słoneczne. Nowe trendy w oświetleniu – Marek Zielony

19.40 - Realizuję projekt „domu z ziemi”- Krzysztof Jędrzejczak

20.15 - Jak budować przydomowe siłownie wiatrowe ?– prezentacja T. Dobrocińskiego?

20.35 - Moje konstrukcje energetyczne - Mieczysław Król

20.55 - Zmiana pola informacyjnego jako źródło oszczędności energetycznych - Merlin

21.15 - Henryk Nowak - Model urządzenia wykorzystującego energię otoczenia

21.30 - Reorientacja w globalnej energetyce - dyskusja panelowa (prowadzi J. Zagórski)

22.00 - Zakończenie Forum

Przy okazji Forum pokazane zostaną między innymi: prototypy samochodu na wodę, samochodu elektrycznego, generatora wodoru, makiety nowatorskich wiatraków, zwierciadło słoneczne oraz kilka ciekawostek związanych z energią.

Patronat medialny: dwumiesięcznik NEXUS, miesięcznik. „Czwarty Wymiar”

Info: 0691 558259,

Wejściówki można także rezerwować pod adresem snipped-for-privacy@kn.pl

Zapraszamy!

Reply to
Martin McKey Ltd.

Użytkownik "Martin McKey Ltd." snipped-for-privacy@slij.list.pl> napisał w wiadomości news:gvgi92$dhj$ snipped-for-privacy@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

A co z dotychczasowa siedziba i listopadowa impreza ?

Jak w filmie "pieniądze to nie wszystko", ten kabel który szedł przez pół wsi?

Konrad

Czy zderzak juz dziala ?

pozdrawiam pluton

Reply to
pluton

Ano wlasnie - mam siatke dlugosci ok. 240 m na prostokacie

60(+) x 50(+). W poblizu (2+ km) jest linia WN.

Ile moge wyciagnac z takiej petli ?

pozdrawiam pluton

Reply to
pluton

> 17.45 -     Urządzenia do pozyskiwania energii z otoczenia

No nie, to już lepiej pioruny łapać :-) Konrad

Zderzak dziala od 1985, tylko naukowcy nie chca go zobaczyc, z wyjatkami :-)

W pierwszym przyblizeniu ponizej 1 wata.

pozdrowienia

krzys

Reply to
myszek

Diodke sobie zapalę :)

pozdrawiam pluton

Reply to
pluton

A czemu żaden producent nie zarobił na tym milardów ?

pozdrawiam pluton

Reply to
pluton

>>> 16.10 -     Energetyczna natura mechaniki a fizyka - Lucjan Łągiewka

Dokładnie, naukowcom zderzaki nie potrzebne. Natomiast w przemyśle nagminnie używa się bardzo nienaukowych metod i pomysłów- w jakiejś części z powodzeniem. Jeśli zderzak nie zaistniał, to znaczy że wylądowal w okrągłym segregatorze pod biurkiem. Konrad

Warto zauwazyc, ze teraz bedzie pokazany na forum zrodel energii. Czyzby autor zrozumial, ze jak cos nie zachowuje pedu to nie zachowuje takze energii? :->

pozdrowienia

krzys

Reply to
myszek

Użytkownik "pluton" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gvio68$l9j$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Bo producenci wiecej zarobia na sprzedazy nowych samochodow osobom ktore rozbily stare :-)

J.F. pisze:

chyba poszła pod młotek... aukcyjny.

Też będzie w nowej siedzibie.

Reply to
Martin McKey Ltd.

pluton pisze:

z podobnych powodów, dlaczego nie chce się niektórym na Księżyc latać ;))

Reply to
Martin McKey Ltd.

Moze byc:

rozladowana bateria robi sie sporo ciezsza :-)

pozdrowienia

krzys

Reply to
myszek

Czesc,

Probowalem ostatnio w sklepie BHP znalezc polmaske albo maske z filtrem zatrzymujacym czasteczki i pary olowiu i cyny. Niestety panowie oblozeni katalogami nie potrafili mi pomoc. Stad pytanie do Szanownej Grupy:

Pomozecie? :)

Reply to
Maciek

Uzytkownik "Maciek" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:cvd3mektse98.16z7v0kxfd065$. snipped-for-privacy@40tude.net...

A jaka jest preznosc par olowiu i cyny w temperaturze "oddechowej"? Wydaje mi sie ze bardzo niska...

Reply to
Jd.

Swietnie. I co z tego wynika? Konrad