Re: Mechanika p?kania - wspó?czynnik KIC (stress

> Dobrze kombinuję?

Kocańdy po prostu nie znałem, a w szkole wydymałkę miałem u wyjątkowo niesympatycznego antytalenta dydaktycznego który w życiu nikogo niczego nie nauczył. A tu mam tą Bannantine, nigdy nie widziałem prostszym i bardziej zwięzłym językiem napisanej książki. Jeden przykład: wszyscy rysują wykresy np S-n takie same, czyli pojedyncza linia w skali lin-log, czasem dwie z jakimś lakonicznym dopiskiem że ta to dla materiałów takich a tamta dla śmakich. A Bannantine ma te wykresy upstrzone punktami z rzeczywistymi pomiarami, bo ona naprawdę trochę popracowała, żeby książkę napisać. Nawet grubaśna cegła wydana przez ASM w wielu miejscach ma odnośnik literaturowy do tej pozycji.

Ale po ki czort w inglisz,

Właśnie sobie kupiłem wszystkie tytuły Kocańdy jakie były na Allegro, zobaczymy...

Konrad

On Jun 20, 11:46 pm, "W.Kr." snipped-for-privacy@gmail.com wrote: >

> [...]

Jest jeszcze jedna ciekawa pozycja traktująca o niezawodności maszyn . Marian Warszyński. Niezawodność w obliczeniach konstrukcyjnych. PWN. Seria PKM, ta seria ze znakiem -"przekładni obiegowej". Trzy czarne kółka w pierścieniu. W.Kr. PS. Zwróć uwagę na podejścia do problemów zmęczenia wg różnych "szkół". Wyniki "szkoły" Serensen-Kogajew-Kocańda, mogą nie zawsze mieć zastosowanie na zachód od Odry.

Reply to
W.Kr.