Re: Most

> Dac da, ale sie chyba nie oplaca ?
> Mozna odchudzic w mniej obciazonych miejscach ?

Wszystko można. Można Zamek Królewski obić sidingiem. Każdy obiekt
trochę bardziej skomplikowany niż gwóźdź papiak to wynik jakiegoś tam
procesu twórczego. Most to skomplikowany obiekt. Więc i proces pewnie
był skomplikowany. Jak myślisz ile decyzji w stylu "odchudzić w mniej
obciążonych miejscach" podjęto zanim go zaprojektowano? Sto? Tysiąc?
Dziesięć tysięcy?
Konrad
Reply to
Konrad Anikiel
Powiedzmy sobie ze mosty zazwyczaj maja jakies liny nosne lub luki. A ten nie. To kto sie pomylil - jego projektanci, czy calej reszty ?
J.F.