Re: Mosty

Inzynier bez intuicji to gowno nie inzynier.

Bardzo słuszna uwaga. W.Kr.

Reply to
Wiesiek

Wiesiek snipped-for-privacy@gmail.com napisał(a):

Jeżeli stosuje sie do norm i przepisów ISO to dyrekcja takiego promuje.

Znam paru takich inżynierów, którzy mają wyłącznie intuicję zdobytą dzięki bogatej praktyce, bez wiedzy teoretycznej. Tacy nie potrafią prawie niczego policzyc.

WM

Reply to
WM

Spotkłem i wielkich teoretyków. Ci umieli wszystko porachować ale z ich wyobraźnią było fatalnie. Zatem wniosek jak w tym haśle o trzech S co było przed laty w holu jednego z biur projektowych. "Powodzeniem 3S jest 2W". 2W to skrót od "wiedza i wyobraźnia". Potrzeba wiedzy ale i wyobraźni. I wszystko w odpowiednich proporcjach.

" Intuicja to skrzyżowanie wiedzy i wyobraźni w tym punkcie gdzie jest rozwiązanie problemu. Intuition is the meeting of knowledge and imagination at the point where the solution of the problem lies.

"W.Kr.

Reply to
Wiesiek

Hehe, widzę że Pan Wiesiek o inżynierii woli z naukowcami nie dyskutować :-) Bardzo słusznie. Konrad