Re: Odlew z pianogumy albo czego? zbli?onego?

Jestem niestety w tej materii tylko teoretykiem. Styropian, jako że jest polistyrenem, ma tą przykrą właściwość, że się łatwo rozpuszcza w prawie wszystkich rozpuszczalnikach organicznych. Może lepiej zrobić sobie laminat, klejąc na przemian warstwy pianki polietylenowej (takiej od paneli podłogowych) i silikonu. Pozdrawiam

Reply to
mirek

Użytkownik "mirek" snipped-for-privacy@vp.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@a13g2000yqc.googlegroups.com...

Hmm, a może to jeszcze lepiej będzie, bo jak się styropian ropzuści to pozostaną pustki powietrzne które zredukują masą i nadadzą lepsza "plastyczność" i ta "guma" wtedy lepiej będzie wypełniać zakamarki.

Pozdrawiam Michał

Reply to
Stolat

jeszcze lepiej będzie, bo jak się styropian ropzuści to

> pozostaną pustki powietrzne które zredukują masą i nadadzą lepsza > "plastyczność"

Jak się styropian zacznie rozpuszczać, to się zrobi gęsty glut. A polistyren jest raczej sztywny, więc i z plastyczności nic nie będzie.

Reply to
mirek

Jak już (kiedyś :) będę robił to wypróbuję styropianowe kulki gdzieś z boku. A może dałoby się taką mieszankę jakoś napowietrzyć? Jak uważacie...? Ew. jakieś inne pomysły co tam "wepchnąć", żeby zmniejszyć zużycie Gumosilu?

Valamarth