Re: Oto dowod ze mozemy zbudowac wehikuly czasu ktore pokonaja smierc

> A powiedzcie mi ludzie czemu tak zaciekle atakujecie ten temat?

> Weź się facet odstosunkój. Chciałem mu pomoc. Ale on kasy nie ma żeby zapłacić.
> Pokazywałem jak może zarobić kasę. A on nic tylko te swoje elaboraty pisze i
> ufoli szuka. Nie chciałbym używać określeń ostatecznych o stanie jego umysłu.
> Jedyne do czego ma talent ten facet to wciąganie innych do jałowych dyskusji.
> Niech zrobi elektrolizer do wody. Orgazm miał niedawno jak o nim pisał. Pewno
> dużo ma takich orgazmów. Za moment znowu coś wymyśli i cofanie w czasie będzie
> [...]
twoje oburzenie ale sprawa jest bardziej skomplikowana, nie
będę tu się rozpisywał bo jedyne czego mogę się spodziewać to
negatywne a nie obiektywne komentarze, chociarz muszę przyznać, że ten
twój jest konkretny, w końcu.
Reply to
rozenro