Re: Pow?oka antykorozyjna zbiornika na wod? - cynk

jeżeli ja dobrze rozumiem to ten zbiornik ma być buforem pomiędzy studnią a

> pompą gdzie ma się odgazowywać woda, > to jeszcze jest potrzebna pompa próźniowa coby ten nadmiar gazu co jakiś > czas odpompować

popularny walmat działa na nadciśnieniu w instalacji, mi wychodzi że tam jest podciśnienie

jeffrey

Reply to
Jeffrey

> a przeczytałeś co napisałem? > popularny walmat działa na nadciśnieniu w instalacji, mi wychodzi że > tam jest podciśnienie

Racja. Stary wątek, zapomniałem już o co chodziło. Faktycznie, całe założenie do bani. Odgazowywać łatwiej przy nadciśnieniu niż podciśnieniu. Mogłoby pomóc okresowe zalewanie wodą i wypieranie powietrza. Konrad

w ogóle podciśnienie jest dosyć niewdzięczne bo zwiększa się jeszcze parowanie powierzchniowe

tak właściwie to nie zauważyłem że to taki stary temat niemrawa ta grupa jakoś

jeffrey

Reply to
Jeffrey

Z końca lipca. Zdefiniuj "mrawą grupę" w takim razie :-)

Konrad

z grubsza to 5 nowych postów dziennie to już coś się dzieje, do tego oczywiście odpowiednio kilka razy więcej odpowiedzi na istniejące ;)

jeffrey

Reply to
Jeffrey

Zajrzyj na pl.misc.samochody ..

Tak wątek stary, zadanie samo się rozwiązało po nowej zastosowaniu pompy MH-1300 Omnigena. Powietrze nie ma szans, przynajmniej w tej ilości jaka się pojawia. Co do podciśnienia w układzie to owszem w trakcie pompowania jest tam podciśnienie ale powyłaczeniu pompy mogę "cofnąć" wodę jakimś elektrozaworem, ze zbiornika hydroforu, w którym utrzymywane jest ciśnienie i wyprzeć powietrze z tego bufora. Taki był mój zamysł na początku ale okazało się że nie potrzeba takich zabiegów bo pompa sie sprwadziła bez bufora odpowietrzającego.

Pozdrawiam

Gezjero.

Reply to
Gejzero