Re: Projekt z??cza - po??czenie rozbieralne, nie

On Jun 10, 9:55 pm, "W.Kr." snipped-for-privacy@gmail.com wrote: >

> Ja zwracam uwage tylko na to, ze enyklopedyczna definicja moze sie
> roznic od jednej encyklopedii do drugiej, a prowadzacy zajecia moze
> miec swoja wlasna i nie ma na to rady innej niz zadanie prostego > pytania.
> Ze swojej praktyki moge dodac, ze ja zawsze kolegom radze, kiedy pisza
> specyfikacje technoczna do dowolnego kontraktu, zeby dolaczali
> szczegolowe definicje terminow uzytych w tekscie, albo przynajmniej
> odnosniki do powszechnie znanej literatury. Nawet jesli kontrakt
> obejmuje wykonanie skrzyni drewnianej zbitej gwozdziami :)
> Konrad
Nie chce mi się wszystkiego czytać, ale: klej i na styk, śruba rzymska
po nagwintowaniu, taśma klejąca oba końce, nypel hydrauliczny,
nawiercić otwory średnicowo i wkręcić łącznik, styknąć i wsadić w kwas
aż się korozja wytworzy, podobnie styknąć i w kwasy coby połączyć
powłoką galwaniczną, zamisat spawać to podłączyć bieguny(+-) aż w
wyniku przeskoków iskry się końce złączą. Można się też pomodlić......
alleluja
Reply to
Józef Małczyński