Rozwiercenie 3

GAL snipped-for-privacy@TOgal.pl napisał(a):

A w czym Ci przeszkadza że to rozwiertak maszynowy?

Reply to
sok marchwiowy

On 4 Lut, 17:29, "GAL" snipped-for-privacy@TOgal.pl wrote: Tu jeden zuch z Centralnej Polski chwalił się kiedyś że zatrudnia ślusarza który w płycie potrafi zrobić ręcznym pilnikiem otwór do setki :-) Konrad

Użytkownik "Adampio" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomościnews:gmd4il$5r3$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

>  > Tak wazna jest srednica ze az rozwiertak? Moze by tak zapoczatkowac > > > otwor rozwiertakiem a potem poleciec  wietlem fi3? Wszystko oczywiscie w > > imadle i na wietarce kolumnowej. > > Zasadniczo Twój sposób jest bardzo dobry. Choć...Tu jest bardziej > skomplikowana sprawa.   Detal wygląda tak, że jest to stos krążków > nakładanych na siebie z przerwami   pomiędzy nimi i lutowanych. Otwory w > krążkach są poprzestawiane osiowo [luzy "zamków" lutowanych]. Bardzo ważna > jest obróbka i to aby między krążkami nie występował grad [to znaczy > dokładniej w tym przypadku-aby występował jak najmniejszy]. Jest jeszcze > kilka innych uwarunkowań.Obróbka na maszynach wykluczona,choć mam dostęp do > maszyn różnorakich. > Zastanawiałem się jeszcze nad kupnem rozwiertaka długości 60 i zrobieniu > przedłużki. Trochę zachodu bo nie mogę przekroczyć średnicy 3.

A nie możesz rozwiercić otworów w luźnych krążkach przed lutowaniem, a potem lutować na wspólnym sworzniu, który da się na koniec usunąć? Konrad

Konrad Anikiel pisze:

Trochę za hermetyczne żeby podesłać na pl.rec.homor.najlepsze :>

Reply to
PeJot

Nazywal sie hrabia Monte Christo? ;)

Reply to
Jacek_P

Konrad Anikiel snipped-for-privacy@gmail.com napisał(a):

To że Tobie coś nie mieści się w głowie nie znaczy że jest niemożliwe. Tylko znaczy że masz szczupłą głowę.

Reply to
sok marchwiowy

GAL snipped-for-privacy@TOgal.pl napisał(a):

Ja myślę ze jak byś połączył pisanie ze słownikiem to by wyszło na dobre tym co czytają. A i mniejszy wstyd dla Ciebie by był.

Reply to
sok marchwiowy

GAL pisze:

Oni tam kilka różnych mają, nie ma uniwersalnego. Alu do stali- jeden, alu do alu- drugi, stal do stali- jeszcze inny. Nie wiem, może się zmieniło, kiedyś trudno było się w tym połapać. Ja raz użyłem zgodnie z zaleceniami i nie zadziałało. Nie miałem czasu eksperymentować, poleciało do kubła. A nie myślałeś o przepychaczu/przeciągaczu? Na taką małą średnicę to pewnie nie, ale widziałem kiedyś gotowe krążki do poskładania na wspólny trzpień- składany przeciągacz z gotowców! Taki przepychacz pewnie z HSS-a możnaby tanio wytoczyć może? A co by było gdyby pilniczek wdusić w taki otwór? Powinien przejść, co? Gdyby tylko znaleźć odpowiednią średnicę... Konrad

GAL snipped-for-privacy@TOgal.pl napisał(a):

Młodsza siostra Ci pomagała? Poproś ją jak będziesz chciał cokolwiek napisać. A co do składni, to do Miodka napisz. Krztałcie ty mój. Mógłbyś wytłumaczyć co miałeś na myśli pisząc "spam". Może to że słownik reklamuję.

Reply to
sok marchwiowy

Temat stary ale go znalazłem. Takimi małymi nie pracowałem ale większe tak.

domtechniczny24

W dniu 2016-08-04 o 08:27, snipped-for-privacy@gmail.com pisze:

Z tą reklamą to daj sobie spokój.

Robert