Re: Rura.

On 14 Lut, 20:10, " snipped-for-privacy@gmail.com"

Jak ten znajomy mechanior może takie ogniowanie zrobić to oczywista że tak zrobię. Dzięki ! Wiechu.

Reply to
wieslaw.kruszewski

>PS Teraz mieszkam w UK. Jakoś znajomo mydło mi zapachniało na półce z

Z Polski. Co do części innych produktów oznaczonych "made in EU" mam mocne podejrzenia że też są z Polski.

Konrad

Czesc na pewno - w koncu mamy jednak spory eksport.

A czasy takie ze produkuje sie wszedzie - np opony Dębica Furio made in England ..

Nie zawsze swiadczy to jakosci rodzimego przemyslu - raczej o niskich kosztach pracy i ulgach podatkowych :-)

Nie zawsze swiadczy to jakosci rodzimego przemyslu - raczej o niskich

> kosztach pracy i ulgach podatkowych :-)

Na decyzję gdzie postawić fabrykę wpływają różne czynniki. Które są najważniejsze- zależy od tego kto ją stawia. Jedni patrzą na koszty pracy, inni na dostępność wykształconej kadry inżynierskiej (to jest największy atut Polski), inni na porady teściowej, inni na wróżby z fusów :-) Konrad