Re: Sp?aszczenie na ko?cu rury

On 8 Sie, 18:42, Tomasz Pyra snipped-for-privacy@spam.spam.spam> wrote: >

> [...]

Witam, Alec! No tak, ja nie miałem na myśli 60" rury xxs na Super Gun :-)

> Pozdrowienia ze slonecznej Kanady

A śnieg wreszcie spłynął? Pozdrowienia z deszczowej Anglii, choć dziś o dziwo słońce. Konrad

Witam, Alec! No tak, ja nie miałem na myśli 60" rury xxs na Super Gun :-)

A śnieg wreszcie spłynął? Pozdrowienia z deszczowej Anglii, choć dziś o dziwo słońce. Konrad

---------

Zartowalem z ta sloneczna pogoda, Dopiero od dwoch dni zrobilo sie cieplej, a tak to zamiast trawy same muchomory rosna na podworzu. Ekonomia lezy nadal, wydawaloby sie cena na rope jest juz odpowiednia, ale nikt sie nie kwapi wiercic.

Trzym sie cieplo, druhu

Alec

Reply to
Alexander Sharon

On Aug 9, 6:05 am, "Alexander Sharon" snipped-for-privacy@shaw.ca wrote: > >

> [...]

A widziałeś ile Gazprom obligacji sprzedał? Poszły jak ciepłe bułki! Myślę że niedługo branża odżyje. Konrad

Konrad Anikiel snipped-for-privacy@gmail.com napisał(a):

Naprawdę, Panowie, nie macie innego pomysłu na wymiane prywatnej korespondencji? pzdr., PB

Reply to
Paweł Bochenek

A to jakaś bardzo publiczna grupa jest? Popatrz, jaki tu jest ruch:

ęc chyba pozdrowienia raz na sezon da się wcisnąć, co? Konrad

A to jakaś bardzo publiczna grupa jest? Popatrz, jaki tu jest ruch:

ęc chyba pozdrowienia raz na sezon da się wcisnąć, co? Konrad

----

No wlasnie.

Dwoch bardzo doswiadczonych polskich inzynierow mieszkajacych poza Krajem wymienia pozdrowienia raz na ruski rok.

Alec

Reply to
Alexander Sharon