Re: Symulacja procesow kucia matrycowego

snipped-for-privacy@op.pl pisze:

> [...]

To jest do tłoczenia blachy (chyba że coś nowego dodali ostatnio)- zakłada stałą grubość materiału. Do kucia matrycowego daleka droga.

Konrad

On 20 Mar, 13:04, AL snipped-for-privacy@skads.tam wrote: >

> [...]

A czy ktos z kolegow spotkal sie z badz wie cokolwiek o tym narzedziu:

numbers

Reply to
numbers

A czy ktos z kolegow spotkal sie z badz wie cokolwiek o tym narzedziu:
ąda ładnie. Zainteresuj się jeszcze Comsolem.Ten to podobno

wszystko potrafi: zęby wyrywa, guziki przyszywa, goli, pierd.. no, chiński budzik! Konrad

fakt - rozpedzilem sie

ale LSDYNA jak najbardziej sie nadaje

Reply to
AL

a kawe robi? ;)

Reply to
AL

Konrad Anikiel pisze:

> [...]

Nie wiem, ale podobno efekt Mpemby można zasymulować. Konrad