Re: Wytrzyma?o?? ?ruby M10

> Ktoś produkuje i stosuje takie badziewie ? W meblach widuje się 5.8. >
> Też się zdziwiłem. Ja najniższą klasę widziałem w śrubach do drewna - 4,8 i
> w chińskich wiertarkach stołowych - też 4,8.
A popatrz tu:
Konrad Anikiel
O kamać, za takie coś ja bym wsadzał do pudła :-(
Jak oni tak zrobili? Ja bym nie potrafił.
Pozdrawiam
Jacek
Reply to
Agent 0700
to musiało być jakoś z blachy robione chyba, bo śruby robi się z prętów ciągnionych a tam nigdy nie będzie takich regularnych szczelin. chyba że to były specjalne śruby do jakichś zabezpieczeń zrywalnych, a poszły jako zwykłe
jeffrey
Reply to
Jeffrey
Przecież to jest zwykła chińska śruba nadmiarowo-obciążeniowa służąca analogicznie jak bezpiecznik w elektryce:)
Reply to
Padre