Re: Zablokowanie nakretki na srubie

> Nie wierzę ze nie można kupić takiej albo dłuższej śruby i ją obciąć. 16

Na głowę upadłeś? Chcesz z gówna maszynę budować? Śruby kupuje się w sklepie ze śrubami, a nie z gipsem, farbami, ziemią do doniczek i styropianem. Konrad

Agent 0700 pisze:

Pochwal się, ile i jakich narzędzi zniszczyłeś ? :)

Reply to
PeJot

> A nie można było poprostu zrobić czterech gwintowanych otworów

A jaki ksztalt ma ten silnik? Nie dalo sie go przymocowac jakims cybantem i krotkimi srubami? Konrad

cybantem i krotkimi srubami?

To wielkie dosyc bydlatko :) Wazy 50 kg, dlugie na ok. 50 cm. Po obu stronach silnika sa te mimosrody drgajace. Nie chce juz eksperymentowac, skoro silnik ma konstrukcyjna podstawe z dziurami na sruby.

Jak skoncze, pokaze fotki.

pozdrawiam pluton

Reply to
pluton