Re: Zwezenie wylotu/wlotu wentylatora promieniowego

> Zatkaj rurę od odkurzacza i posłuchaj silnika- zwalnia, czy
>
> W wentylatorze tak się nie dzieje
Ja wiem, że do promieniowych wentylatorów NA OGÓŁ wkłada się
synchroniczne silniki. Wiem też, że zdarzają się asynchroniczne (sam
projektowałem jedno urządzenie z asynchronicznym). Dlatego dopóki nie
wiadomo co tam siedzi, nie wypowiadałbym się tak stanowczo, bo można
się zdziwić.
Konrad
PS dmuchawki w samochodach są promieniowe. A to silniki prądu stałego,
jak przydusisz to wyją!
Reply to
Konrad Anikiel
Jaki tam jest w takim razie rozruch? Podasz może przykład jakiegoś katalogu z takim wentylatorem?
Reply to
PH