Rura.

Dwa lata nie minęło jak wymieniłem oryginalną rurę między tłumkami w Wartburgu 1.3 na, niestety, rodzimej produkcji. Korozja zewnętrzna zżera ją w zaskakującym tempie. Będę kupował więc nową i najpewniej też rodzimej produkcji bo o oryginał trudno. Czym ją potraktować przed zamontowaniem? Spray cynkowy (FEJDAL ZINKSPRAY ALU ?) na "posrebrzaną" powierzchnię po jej oczyszczeniu? W.Kr.

Reply to
wieslaw.kruszewski

W Wartburgu z nierdzewki?

Agent 0700

> A tego sie nie robi z nierdzewki ?

A co, niegodzien?

Konrad

On 12 Feb, 09:32, "Agent 0700" snipped-for-privacy@wp.pl wrote: >

> [...]

Pewnie jakaś półnierdzewna ( jak jest półstalowy drut, to może jest i "półnierdzewka"?). Oryginał nie przerdzewiał. Po 14 latach spaliny wylizały sporą dziurę i pocieniły ściankę za pierwszym tłumikem. Popawanie z doróbką końcówki było kłopotliwe. W.Kr. z pozdrówkami.

Reply to
wieslaw.kruszewski