rysunek zaworu+głowicy do grzejnika

Ma ktoś dokumentację takiego typowego zaworu stosowanego w termostatach
grzejnikowych?
Chciałem zrobić ekonomiczny automat(programowalny) sterujący temperaturą w
mieszkaniu. Wszystkie dostępne na rynku rozwiązania są drogie i nie
spełniają moich potrzeb, poza tym chciałem się trochę "pobawić".
Mam nadzieję, że nie będę musiał rozłupać zaworu i dokonywać jakichś
niepewnych pomiarów.
pozdro
Reply to
invalid unparseable
"Michał T" napisał(a):
Typowych zaworów jest co kilka rodzajów.
Rondostat HR20/40 możesz mieć na alledrogo za kilkadziesiąt złotych.
Reply to
PeJot