rzędna w projekcie torów tramwajowych

Cześć.
Może jakiś drogowiec/kolejowiec się znajdzie...
Mam fragment projektu torów tramwajowych- profil podłóżny.
Potrzebuje znać rzędną stopki szyny.
Skan jest niekompletny i nie wiem co podają rzędne w tabelce na dole.
Rzędne stopki czy główki?
Jeśli główki jest 115,00 to jaka jest rzędna stopki?
Reply to
invalid unparseable
Łagoda napisał(a):
wydaje mi się że powinna być podana rzędna główki,rzędnej stopki nigdy nie podawałem w projekcie
no jeśli odejmiesz od rzednej główki wysokość szyny to będziesz mial rzędna stopki o ile dobrze rozumiem co to stopka
no a szyny mamy róóóóżne
Reply to
Marcin K.
własnie. Ri60N - rowkowe S49 - kolejowe stosowane równiez na linach tramwajowych na torowiskach wydzielonych Lk1 - blokowe do zatapiania w płycie węgierskiej.
Do wyboru do koloru. Masz podany typ szyny?
Reply to
GregorY200
Tak-to mam, bo akurat w pobliżu interesującego mnie miejsca jest "zmiana typu": S49 oraz Ri60N (ja myślałem że tu jest napisane "RiGON" na projekcie :-)) ) To jakie one mają wysokości?
Reply to
invalid unparseable
Szyna S49 Wysokość: 149mm
Szyna Ri60N Wysokość: 180mm
Więcej na:
propos: dla jakiego tematu ten projekt?
GregorY200
A po co ta szyna rowkowa Ri60N? Dlaczego projektant zastosował częściowo takie, a częściowo inne? chodzi o projektowaną prędkość?
Reply to
invalid unparseable
Łagoda napisał(a):
nie,nie chodzi o predkość
chodzi o to że szynę rowkową stosuje się na torowisku biegnącym powiedzmy przez asfalt(chyba jasne),a zwykłą tam gdzie masz widoczne podkłady i kruszywo, z drugiej strony chodzi o oszczednośc materiału,po co rowkową stosować na "otwartym" terenie?
poczytasz poczytasz to wszystko zrozumiesz,napewno na googlach są takie informacje
pozdrawiam
Reply to
Marcin K.