Sklep z pneumatyką

Witam.

Czy ktoś z Was orientuje się czy gdzieś w Warszawie (najlepiej blisko Centrum) jest jakiś sklep z elementami pneumatycznymi? Chodzi mi o typowe elementy - złączki i szybkozłączki 1/8", przewody 6mm. Wiem że na Allegro są, ale głupio bulić za przesyłkę więcej niż za towar ;-) a poza tym jakoś wolę normalne sklepy, gdzie można po prostu wejść i coś kupić.

A przy okazji, przewody pneumatyczne z jakiego materiału są najbardziej elastyczne? Chodzi o zasilanie aerografu, tak więc elastyczność przewodu ma duże znaczenie dla wygody pracy. Przewód który mam jest z poliuretanu i jest dość sztywny (może gdyby był dłuższy to nie byłoby sprawy...)

A przy jeszcze innej okazji, z gwintami rurowymi to wielka zmyła :-) Mierzę gwint w moim chińskim aerografie i wychodzi 0,37", czyli bardzo blisko 3/8", ale z kolei skok (czy raczej "gęstość gwintu", jak to jest w calowych) wyszła mi 28tpi. Szukam, szukam - kurde w ogóle takiego gwintu nie ma. Sprawdzam kilkakrotnie czy nie pomyliłem ilości zwojów itp. - nic, w końcu poczytałem trochę o gwintach rurowych i dowiedziałem się że gwint jest jak najbardziej typowy, 1/8"-28, tyle że te 1/8" nie ma nic wspólnego ze średnicą zewnętrzną gwintu, ech...

Reply to
__Maciek

Dnia Mon, 08 Mar 2010 18:15:03 +0100, __Maciek napisał(a):

Proponuję tutaj:

Nie jest to co prawda w centrum Warszawy. Jest dostęp do informacji o produktach on-line ale w ostateczności możesz zadzwonic i dowiesz się wszystkiego. Sklep detaliczny tez jest na miejscu.

Reply to
Ark Sempow

W dniu 2010-03-08 18:15, __Maciek pisze:

Nie jest to co prawda centrum Warszawy ale łatwo dojechać.

No bo to jest gwint do rury o średnicy zewnętrznej 1/8" :)

_________

Tue, 09 Mar 2010 09:45:31 +0100 _________ snipped-for-privacy@b.cd napisał:

Raczej właśnie wewnętrznej (rozumiem że przejęzyczenie).

"The size number was originally based on the inner diameter measured in inches (25.4 mm) of a steel tube for which the thread was intended, but is in the modern metric version of the standard simply a size number."

Dziękuję Wam obu za odpowiedzi, chyba jednak kupię na Allegro, bo w godzinach "urzędowych" nie mogę pojechac tak daleko, myślałem że gdzieś w pobliżu (Śródmieście, Ochota, Mokotów) taki sklep będzie.

Reply to
__Maciek