?limak

Chciałbym wykonać ślimak długości ok. 2m i średnicy ok. 10-15 cm, podobny do takich jakie są w podajnikach paliwa w kotłach retortowych lub w świdrach do odwiertów w gruncie. Tylko nie wiem jak się do tego zabrać. Może znajdzie sie ktoś kto zna technologię jego wykonania? Czy możliwe jest zrobienie go bez specjalnych urządzeń w warunkach prostego warsztatu ślusarskiego? pzdr Marek

Reply to
Marek

Możliwe w warunkach amatorskich ale trzeba mieć umiejętności i narzędzia kowala. Bez tego bez szans jesteś żeby nawinąć plaskownik na pręt. Poszukaj zakładu gdzie grzejniki Fawiera robią to może Ci nawiną. Tomek

Reply to
Tomek

Podaj jakieś dane. Prędkość, obciążenie, co on ma podawać... Może wcale nie musi być ze stali. Konrad

Reply to
KA

Użytkownik Marek napisał:

Wytnij sobie kółka

, najlepiej zleć to firmie która wycina laserem, musisz mieć tyle kółek ile zwojów ma mieć Twój ślimak, kółka rozegnij i pospawaj na pręcie. Robiłem tym sposobem ślimaki tylko mniejsze.

Pozdrawiam Mirek

Reply to
Mirek