sortownia odpadów

Witam.
W związku z tym, że we Wrocławiu powstaje największa w Polsce sortownia
odpadów (210tyś ton rocznie) zastanowiło mnie jak działa taka sortownia. Nie
wyobrażam sobie sortowania ręcznego 24ton śmieci na godzinę. Odseparować
metal nie ma problemu, ale co z plastikami (PCV, PE, PP...), co ze szkłem?
Reply to
invalid unparseable
Łagoda napisał(a):
Kiedyś na Discovery w programie "How It's made" pokazywali sortowane plastików w ramch recyklingu. Woda, woda, woooooda :)
Reply to
PeJot
On Tue, 24 Oct 2006 15:17:10 +0200, Łagoda
Zapewne tak. Rozne plastiki roznie sie dalej przetwarza, trzeba rozdzielic.
J.F.