Sterowanie otwórz/zamknij za pomocą jednego prz ycisku

W dniu 17.10.2016 o 13:14, J.F. pisze:

Jacek
W dniu 2016-10-17 o 14:01, Jacek pisze:
Robert
dyskusyjnych:nu2eji$ela$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl... W dniu 17.10.2016 o 13:14, J.F. pisze:

Garaz to na auto :-)

A to zalezy jakie przelozenie. Moc nie jest wyznacznikiem. Taki przypadek sie niedawno w kraju zdarzyl, wiec ostrzezenie jest jak najbardziej zasadne.
Ale po prawdzie ... zagrozenie zazwyczaj zadne, bo naped faktycznie za slaby. A dziecko i tak podejdzie z drugiej strony, gdzie zabezpieczenia nie ma.
W dniu 17.10.2016 o 15:06, J.F. pisze:

domu.

mam zamiaru.
Jacke
dyskusyjnych:nu2kfr$kna$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl... W dniu 17.10.2016 o 15:06, J.F. pisze:

Na moj gust to masz wiate, altane lub szope. Watpie, aby podatek byl od bramy uzalezniony :-)

Przeciez wczoraj podalem.
Powitanko,

Brame zainstalowalem 5, czy 6 lat temu, nigdy bariery IR nie
wewnatrz pajeczyne. Taka gesta. Dziala wszystko jak trzeba.

Jesli bariera sie zepsuje, to nie pozwoli zamknac, tak to dziala.
Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Popsucie dziala w dwie strony, moze nie zamknac i moze zamykac. Bezpiczniejsza jest brama bez bariery. Uzytkownik wie ze moze liczyc tylko na siebie. Jak sie przyzwyczai ze cos za niego mysli to w przypadku awari szybciej o wypadek.
Powitanko,

Nie moze. Nadajnik IR i odbiornik sie widza - przekaznik zwarty - brama moze sie zamykac. Nie widza sie - przekaznik rozwarty - brama moze sie tylko otwierac. Proste, skuteczne i raczej niezawodne. Tak to dziala, awaria powodujaca zamkniecie mimo przeszkody jest rownie prawdopodobne, co upadek meteorytu.
Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Przekazniki maja tendencje do sklejania stykow.
Powitanko,

Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Cos steruje silnikiem. I nie jest to przekaznik sygnalowy. A co do przekazn ikow. Przelaczajace bardzo male prady sygnalowem sa drogie. A tanie wymagaj a pradow umozliwiajacych samoczyszczenie. Sytuacja odwrotna do sklejania st ykow. Styki sie zwarly ale prad nie plynie. Takie cuda w elektronice sie pa nie dzieja. W dalszym ciagu popsute i brama albo sie zamyka albo otwiera i nie daje sie tym sterowac inaczej niz wykrecajac bezpiecznik. Kombinuj dale j.
Powitanko,

Po co? Przekazniki sa hermetyczne, takie cuda maja deklarowana liczbe zadzialan liczona w milionach, czy dziesiatkach mln. Dziala? Dziala. Za zycia moich wnukow to sie nie zepsuje, predzej wysiadzie mechanika.
Pozdroofka, Pawel Chorzempa

Na plocie bylo napisane dupa. Poglaskalem i mi drzazga weszla.

On 2016-10-17 11:09, yabba wrote:
dyskusyjnych:nu32j8$3gq$ snipped-for-privacy@node1.news.atman.pl... On 2016-10-17 11:09, yabba wrote:

A potrzebny ? Towar sprzedawany w UE prawdopodobnie wymaga CE, ale brama to raczej tylko deklaracji, bez zatwierdzenia przez Bardzo Wazny Urzad. Brama robiona na uzytek wlasny nie wymaga.
Oczywiscie do czasu wypadku, bo wtedy wiadomo - skoro wypadek sie zdarzyl, to znaczy ze wytworca zawinil :-)

Ale po co pilnowac, skoro odpowiedzialnosc spada na nich ? :-)

przepisy i nie wymaga "makulatury" prawniczej.

yabba