momentów - jak to rozwiązać

W dniu 2014-09-04 12:32, J.F. pisze:

Ano muszę dać przekładnię kątową. Wały są w pionie, a hamulec proszkowy na który ma iść suma momentów z zasady pracuje w poziomie. Puki co nie znalazłem bardziej sensownego sterowalnego gotowego hamulca na te niecałe 1000 rpm, choć widziałem już jakieś rozwiązanie na indukcji.

Link do gotowego proszę :)

2 hamulce to 2 x większe momenty strat ( bez obciążenia ), które na złość zmieniają się w czasie, czego bardzo nie lubię. Cena też gra rolę.
Reply to
PeJot

W dniu 04.09.2014 o 06:52, PeJot pisze:

popytaj w sklepach modelarskich tam tego masę..

Albercik

Dnia Thu, 04 Sep 2014 14:04:01 +0200, PeJot napisał(a):

ten mi sie podoba

A to ma hamowac, czy pracowac na luzie ?

Nie ma nic za darmo :-)

Zapytaj tutaj: