system 3D.

Witam ! Czy istnieje jakas firma robiaca soft do projektowania 3D, ktora udostepnia swoj produkt za darmo do nauki ??? Np SolidWorks z modulem Cosmos to 200 $ ;-(

Jest np. DEMO CATIA v5 - za friko !
www.catia.com.pl -> tu maż linki do CADSOL KOLTECH i KS AUTOMOTIVE
Pozdrawiam, Jarocki
--
Moja babcia korzysta z komputera z MS Windows bez żadnych problemów....
Czy Twoja babcia poradzi sobie z instalacją, skompilowaniem jądra i
Dnia 2004-11-06 12:01, Użytkownik Przemek Mańkowski napisał:

Wersja demo Robota - do ściągnięcia z www.robobat.com.pl
--
Michał Grodecki
Uwaga - w nagłówku adres antyspamowy

NewSolutions - polski dealer

SolidWorks Student Design Kit jest dostępny za darmo, a Personal Edition też...tyle, że na 90 dni.
sprawdź IntelliCAD jest taki sam jak AutoCAD ale nie wiem czy ma narzedzia 3D i renderingu ale napewno jest darmowy i jest oparty na tym samym kernelu co AutoCAD

udostepnia
na grupie: pl.comp.cad problem ten jest poruszany dość często. Wszelkie informacje na temat CAD chyba tam znajdziesz szybciej.
www.newtechsolutions.pl- w download T-flex dla studentów http://download.mcneel.com/rhino/3.0/eval/default.asp     - rhinoceros wersaj ewalucyjan.
Jak na grupie poszukasz to znajdziesz cos co Cie zainteresuje.
Pozdrawiam worpi