szlifierka kontowa a ci─Öcie ┼╝eliwa

Z czym na ┼╝eliwo? Tarcze takie jak do kamienia czy takie jak do metalu?

--
___________________________________________MAT________

Add pictures here
Ôťľ
wiadomo┬ťci

Raczej jak do metalu, ┼╝eliwo to w ko┼äcu metal, nie kamie┼ä. I na marginesie jeszcze: tnij to raczej szlifierk┼í k─Żtow┼í, bo kONtowa to chyba tylko do prucia kas pancernych w bankach si─Ö nadaje ;-)
Ôťľ
Łagoda wrote:

Z elektrod─ů grafitow─ů. Dowiedz si─Ö w najbli┼╝szej odlewni ┼╝eliwa. Na szlifierk─Ö szkoda pr─ůdu.
Konrad
Add pictures here
Ôťľ

A może czołg, albo cięcie laserem?
--
___________________________________________MAT________

Add pictures here
Ôťľ
úagoda napisa│(a):

Panowie !!!
Trochŕ bardziej merytorycznie...
Faktycznie mo┐na tarcz▒, w sprzeda┐y s▒ nawet dedykowane do ┐eliwa, ale bŕdzie strasznie pyliŠ (jak to ┐eliwo)... Z "wŕglˇwk▒" do tej pory nie praktykowa│em - rozumiem ┐e jak przy stali z przedmuchem powietrzem ??
Pozdrawiam úukasz
Add pictures here
Ôťľ

Z czym? Jak mam dmucha─ç w masce przeciwpy┼éowej? ;-) Ch┼éopaki-ja chcia┼éem tylko grzejnik poci─ů─ç i wyci─ů─ç otw├│r w rurze. Zawodowo do rur i grzejnik├│w podchodze z myszk─ů (optyczn─ů oczywi┼Ťcie).
--
___________________________________________MAT________

Add pictures here
Ôťľ

Spoooko.. Jak b─Ödziesz przybija┼é gwo┼║dzie to te┼╝ zapytasz na '...in┼╝ynieria' ? ;-) S─ů tarcze odpowiednie do tego,zapytaj w sklepie. -Nie w banku(wydaj mi si─Ö,┼╝e o "konto" ci nie chodzi┼éo.).
pozdro
Add pictures here
Ôťľ
Łagoda wrote:

Jak chcesz nowoczesn─ů metod─Ö, to zasadniczo polecam miecz Jedi.
Konrad
Add pictures here
Ôťľ

:-)))
--
___________________________________________MAT________

Add pictures here
Ôťľ
On Fri, 02 Jun 2006 12:14:48 +0200, KA wrote:

A nie mozna elektrodrazarka drutowa ? :-)
Ôťľ

Próbowałem-nie da się.
--

Add pictures here
Ôťľ
J.F. wrote:

Mo┼╝na. Mo┼╝na te┼╝ poszuka─ç go┼Ťcia, co tak m┼éotkiem przywali, ┼╝e p─Öknie tak jak mia┼éo p─Ökn─ů─ç. Ile za to we┼║mie? wiadomo, 101 z┼é :-)
Konrad
Add pictures here
Ôťľ