Takie ogłoszonko

W dniu 2019-01-29 o 12:45, Lisciasty pisze:
Zwierzęta też bywają pijane. Tak wyglądają po zjedzeniu sfermentowanych owoców.

WM
Reply to
WM
Drogie rozwiązanie.
Smog to nie tylko pył, to także gazy i substancje rozpuszczalne np w wodzie, a tę też wdyhamy. Ja nie wieżę, ja wiem, że to jest szkodliwe. Smog atakuje oskszela, płuca, krew, wątrobę, serce, nerki. Mniej więcej w takiej kolejności. Takie np tlenki azotu - mnustwo tego zawierają spaliny - są dużo bardziej toksyczne dla krwi niż tlenek węgla (czad). Podobnie jak czad uniemożliwiają transport tlenu we krwi. Pyły - wszyscy wiedzą, a inne związki toksyczne atakują wątrobę i serce, bo wątroba nie daje rady z neutralizacją. Większość zwykle usuwana jest pszez nerki, więc i one sa obciążone, część z żułcią, duża część płucami, więc każdy zasmogowany powinien dbać by się odsmogować, gdy ma możliwość.
Tak więc odporności nie dają nam geny a sprawność całego organizmu. Jak ktoś ma jakieś dodatkowe dolegliwości, to zwykle smog mu w to właśnie dokopie. Smog powoduje duże niedotlenienie. Nasza odporność na wirusy , bakterie itp więc odporność jest mocno zależna od tlenu. Gdy go brakuje odporność spada. Dlatego pszy smogu zaostszają się wszelkie pszewlekłe horoby, bo zwykle mają tło wirusowe lub bakteryjne.
Maseczki antysmogowe to nie kawał szmaty. Zawierają zwykle kilka warstw (zwykle 3-5), ja najbardziej wieżę w węgiel. Czyli są zminimalizowaną wersją maski pszeciwgazowej. W tę też nie wieżysz?
Reply to
Stokrotka
W dniu wtorek, 29 stycznia 2019 20:45:25 UTC+9 użytkownik Lisciasty napisał:
Bimber to milju. A soju to wóda monopolowa, całe 16%. Słaba, więc piją dużo. Każdy alkohol jest potencjalnie rakotwórczy, zwłaszcza w dużych ilościach.
Reply to
Konrad Anikiel
W dniu 2019-01-29 o 15:22, Konrad Anikiel pisze:
Korea ma znacznie starszą kulturę od polskiej. Specjalista twierdzi, że kuchnia koreańska jest bardzo zdrowa.

WM
Reply to
WM
Użytkownik "Konrad Anikiel" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: snipped-for-privacy@googlegroups.com... W dniu wtorek, 29 stycznia 2019 18:33:51 UTC+9 użytkownik WM napisał:
Azbest tez jest chemicznie obojetny ...
J.F.
Użytkownik "Andrzej S" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q2oppi$mnr$ snipped-for-privacy@news.vectranet.pl...
A powietrze w tej butli skad ? Z zza okna, dobrze przefiltrowane ?
To w plecaku filtr i sprezareczka :-)
J.F.
W dniu 2019-01-29 o 18:25, J.F. pisze:
W Polsce to nielegalne, bo jest zakaz zasłaniania twarzy publicznie. Jak w takiej masce jeść i rozmawiać?
WM
Reply to
WM
Jesteś pewien? Prasa nie trąbi o przepełnionych komistariatach i aresztach śledczych w dniach dużego mrozu :)
Nikt w tym (wracam do zwykłych masek) nie chodzi na okrągło, ani po domu. Zdarza się też, że ludzie chodza w maskach do pracy jak sa przeziębieni i nie chca innych zarazić.
Reply to
Marcin Debowski
W dniu środa, 30 stycznia 2019 02:24:48 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:
W sensie że jak drobina krzemionki penetruje ścianę komórkową to nie robi żadnego bydła, jak na przykład benzoapiren. Azbest nie penetruje, ale gdyby penetrował to też byłby niegroźny. Rury z betonu wzmacnianego włóknami azbestowymi powszechnie były stosowane do wodociągów, wino powszechnie było filtrowane na azbeście, wypiliśmy tego w życiu trochę i nic. Bo poszło w przełyk, a nie w tchawicę.
Reply to
Konrad Anikiel
W dniu środa, 30 stycznia 2019 02:16:01 UTC+9 użytkownik WM napisał:
Każda kuchnnia jest jednocześnie bardzo zdrowa i bardzo niezdrowa. Zależy co wrzucasz na talerz. Specjalista może twierdzić co tylko chce i zawsze będzie miał jakąś tam rację.
Reply to
Konrad Anikiel
W dniu 2019-01-30 o 02:22, Konrad Anikiel pisze:
Azbest jest przyczyną pylicy azbestowej, chorób opłucnej (w tym międzybłoniaka), oraz nowotworów (raka oskrzela, jajnika, nerki i krtani).
WM
Reply to
WM
W dniu 2019-01-29 o 18:41, WM pisze:
A po co taki zakaz? Żeby mnie było można rozpoznać, jak będę robił napad na bank?
Reply to
robot
W dniu 2019-01-31 o 11:03, robot pisze:
Argumenty są różne:
WM
Reply to
WM
W dniu 2019-01-31 o 11:30, WM pisze:
Zanim przeczytam, zapytam bo nie rozumiem. to znaczy, że nasz rząd wprowadzenie zakazu zasłaniania twarzy argumentuje "różnie".
Reply to
robot
W dniu 2019-02-01 o 12:02, robot pisze:
Chyba już się przyzwyczaiłeś, że politycy nie podają rzeczywistych powodów, tylko zastępcze łatwostrawne. Nie powiedzą, że chodzi o wzięcie towarzystwa za pysk, bo to kontrowersyjne. Powiedzą, że to dla bezpieczeństwa ogółu, lub coś co akurat jest chwytliwe w innych krajach. Polityka jest brudna niestety, ale naiwni mają myśleć, że się o nich troszczy. Tylko ci co kiedyś byli naiwni, teraz zmądrzeli i nie dają się łatwo wkręcać.
WM
Reply to
WM
W dniu 2019-02-01 o 12:23, WM pisze:
Ja wiem. Ciekawiło mnie tylko, jak to uzasadniają konkretnie. Tak podejrzewałem, że bezpieczeństwem. Czyli teraz jak będę robił napad na bank i nie zasłonię twarzy, będę bardziej bezpieczny.
Reply to
robot
W dniu 2019-02-01 o 16:57, robot pisze:
Jak zaatakujesz bank, to się ucharakteryzuj na panienkę, jak na filmie "Pół żartem pół serio" :)
Niedługo kamery będą na każdej ulicy, połączone z i inteligentnymi systemy rozpoznawania twarzy. W Chinach już to wprowadzili.
Mnie to nie przeszkadza, bo nie mam nic do ukrycia. Co więcej, uważam że jest to nieuchronne i konieczne. Trzeba tylko wprowadzić rozsądne prawo, by nie było nadużyć.
WM
Reply to
WM
W dniu 2019-02-01 o 17:51, WM pisze:
A wiesz może jaka jest kara za niezasłonięcie twarzy w miejscu publicznym?
Reply to
robot