Toczenie

Cze¶æ!
Kto mi wytoczy trzy elementy z przezroczystego
tworzywa sztucznego?
Mo¿e byæ plexi, akryl, poliwêglan lub co¶ podobnego.
Wymiary elementów oko³o 120 x 150 mm. Nie mam
materia³u. O cenê nie bêdê siê zbyt energicznie targowa³. :-)
Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.
Reply to
invalid unparseable
Mogę Ci wytoczyć. Metr pręta fi 130 z Plexiglasu GL kosztuje 6521 zl + vat 22%. Oczywiście w mniejszych ilościach niż jeden dwu metrowy pręt nie sprzedają. Pytać czy sprowadzą? Dojdzie jeszcze parę groszy za sprowadzenie. Wypolerujesz sobie sam czy z polerowaniem żeby było przezroczyste?
Reply to
kogutek
U¿ytkownik "kogutek" snipped-for-privacy@vp.pl napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...
A nie taniej bêdzie zamówiæ gdzie¶ odlew u tych co siê trudni± tymi przezroczystymi ozdobami z zatapianymi detalami w ¶rodku ?
Gejzero
Reply to
Gejzero SQ3OGX
U¿ytkownik "Gejzero SQ3OGX" <gejzer snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:idlpbd$9em$ snipped-for-privacy@mx1.internetia.pl...
Mo¿e faktycznie taniej. Muszê tylko znale¼æ tak± firmê w Polsce...
Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.
Reply to
invalid unparseable
Żywicę zalać do formy to pewnie sam dasz radę, tylko trzeba ją gdzieś kupić i formę skądś wziąć. Powiedz co to ma być i co ma robić, może parę pomysłów się znajdzie. Wbrew pozorom, szkło jest całkiem sensownie obrabialne... Konrad
Reply to
Konrad Anikiel
U¿ytkownik "Konrad Anikiel" snipped-for-privacy@gmail.com napisa³ w wiadomo¶ci news: snipped-for-privacy@w17g2000yqh.googlegroups.com...
¯ywicê zalaæ do formy to pewnie sam dasz radê, tylko trzeba j± gdzie¶ kupiæ i formê sk±d¶ wzi±æ. Powiedz co to ma byæ i co ma robiæ, mo¿e parê pomys³ów siê znajdzie. Wbrew pozorom, szk³o jest ca³kiem sensownie obrabialne...
Wielkie dziêki, ale ju¿ znalaz³em prawie gotowca. Co prawda jest jeszcze do¶æ pokraczny, ale po poprawkach bêdzie mo¿na wytrzymaæ. Chodzi³o mi o ma³±, ale bardzo mocno ¶wiec±c± lampkê dopasowan± do wystroju pokoju.
Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.
Reply to
invalid unparseable
U¿ytkownik "kogutek" snipped-for-privacy@vp.pl napisa³ w
Swoja droga to strasznie drogie te tworzywa. Jesli dobrze licze to wychodzi jakiej 250zl/kg. Nawet jesli ta cena jest mocno zawyzona, to i tak drogie.
J.F.
Surowy granulat w worku kosztuje gdzieś 5 euro za kilogram. A kto da radę wyliczyć ilu kogutków żyje z marży zanim to urośnie do tych 250PLN? Konrad
Reply to
Konrad Anikiel
To zacznij robić takie prety. Pierwszego klienta na pół metra masz. Zamiast pyszczyc znajdz sobie ceny w internecie. Do preta fi 100 są. Jak znajdziesz taniej niż 3000 za metr to daj znać.
Reply to
kogutek
Często masz takie stany lękowe? Mi to wisi czym Ty się zajmujesz, a Ty moją obojętność odbierasz jako groźny atak. Zalecam szklankę wody. Konrad
Reply to
Konrad Anikiel
Ceny sa jakie sa. Ale surowiec to podobno czesto ropa naftowa, a ta kosztuje chyba ponizej 2zl/kg. Taki drogi przerob ? Niestety nie znalazlem ile kosztuje beczka metakrylanu metylu.
J.F.
Przerób tani jak barszcz. Porządny chleb kosztowałby więcej niż tworzywa sztuczne gdyby płacić tylko koszty. Konrad
Reply to
Konrad Anikiel