uchwyt do tokarki dwuszczękowy

poszukuje takiego uchwytu ale powiedzieli mi ze takie to juz dawno nie produkuj , a jak by to duych rozmiarw. Jak to jest?
czy kto takie jeszcze produkuje chodzi mi i toczenie w drewnie klockw podzielcie sie wiedz pozdrawam Romek

Jak potrzebujesz dwa klocki to zrobisz je w każdym uchwycie. A jak tysiące klocków to potrzebujesz uchwyt do klocków a nie taki co można kupić w sklepie.

chodzi mi i toczenie w drewnie klocków podzielcie sie wiedzą
Napisz dokładniej co potrzebujesz robić i wtedy szukaj odpowiedzi -jaki uchwyt potrzebujesz. Na marginesie :Z uchwyty cztero-szczękowego wyciągasz dwie szczęki i masz dwuszczękowy ;}
GAL

chodzi mi dokadniej o takie cos http://worobiec.republika.pl/imagepages/image5.html a za wszystkie odpowiedzi juz dziekuje i prosze o uwagi dalsze pozdrawiam
chodzi mi dokadniej o takie cos http://worobiec.republika.pl/imagepages/image5.html a za wszystkie odpowiedzi juz dziekuje i prosze o uwagi dalsze
A moe tutaj zapytaj http://www.bison-bial.pl/ ? w kocu to nasz rodzimy producent uchwytw. Moe odel ci do jakiego swojego dystrybutora ?
Pozdrawiam Gejzero
A może tutaj zapytaj http://www.bison-bial.pl/ ? w końcu to nasz rodzimy producent uchwytów. Może odeślą cię do jakiegoś swojego dystrybutora ?
I to chyba bardzo dobry. Chłopaki z działu maintenance ( firma w USA) zamawiali wiele różnych i te z polskie były jednymi z lepszych ( mowa o "chuck" ) w obecnym zalewie taniej tandety. Niekiedy trafiały do nas w pudełkach firmowanych przez amerykańskie firmy lub nieraz chyba tylko same szczęki były montowane w korpusie ale fachowcy poznawali że to od bisona ale sama marka i nazwa tez tam jest znana. W tokarniach które u nas pracują są dość trudne warunki bo b.wysoka temperatura brak chłodzenia, dodatkowo musi być usunięty cały smar, trzeba elementy odtłuścić więc praca uchwytu na sucho i wtedy precyzja wykonania musi być dobra. Nie jestem mechanikiem to tylko zasłyszane ale sie cieszyli jak dostali polskie z zaopatrzenia dobrze to słyszeć że polskie jest dobre. Pozdrowienia A.