uchwyt do tokarki dwuszcz─Ökowy

poszukuje takiego uchwytu ale powiedzieli mi ze takie to juz dawno nie produkuj▒ , a jak b│y to du┐ych rozmiarˇw. Jak to jest?
czy kto takie jeszcze produkuje chodzi mi i toczenie w drewnie klockˇw podzielcie sie wiedz▒ pozdrawam Romek
Add pictures here
Ôťľ

Jak potrzebujesz dwa klocki to zrobisz je w ka┼╝dym uchwycie. A jak tysi─ůce klock├│w to potrzebujesz uchwyt do klock├│w a nie taki co mo┼╝na kupi─ç w sklepie.

Ôťľ
chodzi mi i toczenie w drewnie klock├│w podzielcie sie wiedz─ů
Napisz dok┼éadniej co potrzebujesz robi─ç i wtedy szukaj odpowiedzi -jaki uchwyt potrzebujesz. Na marginesie :Z uchwyty cztero-szcz─Ökowego wyci─ůgasz dwie szcz─Öki i masz dwuszcz─Ökowy ;}
GAL
Add pictures here
Ôťľ

chodzi mi dok│adniej o takie cos http://worobiec.republika.pl/imagepages/image5.html a za wszystkie odpowiedzi juz dziekuje i prosze o uwagi dalsze pozdrawiam
[...]
A mo┐e tutaj zapytaj http://www.bison-bial.pl/ ? w ko˝cu to nasz rodzimy producent uchwytˇw. Mo┐e odeÂl▒ ciŕ do jakiego swojego dystrybutora ?
Pozdrawiam Gejzero
Add pictures here
Ôťľ
A mo┼╝e tutaj zapytaj http://www.bison-bial.pl/ ? w ko┼äcu to nasz rodzimy producent uchwyt├│w. Mo┼╝e ode┼Ťl─ů ci─Ö do jakiego┼Ť swojego dystrybutora ?
I to chyba bardzo dobry. Ch┼éopaki z dzia┼éu maintenance ( firma w USA) zamawiali wiele r├│┼╝nych i te z polskie by┼éy jednymi z lepszych ( mowa o "chuck" ) w obecnym zalewie taniej tandety. Niekiedy trafia┼éy do nas w pude┼ékach firmowanych przez ameryka┼äskie firmy lub nieraz chyba tylko same szcz─Öki by┼éy montowane w korpusie ale fachowcy poznawali ┼╝e to od bisona ale sama marka i nazwa tez tam jest znana. W tokarniach kt├│re u nas pracuj─ů s─ů do┼Ť─ç trudne warunki bo b.wysoka temperatura brak ch┼éodzenia, dodatkowo musi by─ç usuni─Öty ca┼éy smar, trzeba elementy odt┼éu┼Ťci─ç wi─Öc praca uchwytu na sucho i wtedy precyzja wykonania musi by─ç dobra. Nie jestem mechanikiem to tylko zas┼éyszane ale sie cieszyli jak dostali polskie z zaopatrzenia dobrze to s┼éysze─ç ┼╝e polskie jest dobre. Pozdrowienia A.
Add pictures here
Ôťľ