[WAW] usługowe cięcie ABS-u z pliku DWG?

Witam,
odbudowuje WV Ogorka i dostałem mailem kształt osłon pod deską, (tzw. kick panels)
http://www.classiccore.com/images/vwkickpanel2.jpg
w formacie DWG. W oryginale byly z lakierowanej tektury wiec nie ma ich już dawno na rynku wtórnym wiec jak wycinac to z czegos trwałego. No i tak mnie naszlo, że może zamiast sie mordowac piłką i glaspapierem dać gdzies do wycięcia na obrabiarkę numeryczną. Czy kto mogłby mnie oświecic ile taka usluga moglaby kosztować? ABS ze 3-4 mm grubosci i formatka (scoslej dwie lustrzane) mieszcząca się w prostokącie 400 x 700 mm
Pozdrawiam Piotr
Adampio pisze:

http://www.hobbo.net/index.html/ploter